Sans frais::  1-877-TLA-YATI (852-9284)    
YATI
Play, Live, Be Tobacco Free Video Contest Winner: 14-17 Age Category

The Play, Live, Be Tobacco-Free Video Contest ran from October 15 to November 29, 2010. Youth and young adults from across Ontario were invited to produce YouTube videos highlighting tobacco-free sport or recreation.  After the entry closing date of November 15, entrants had two weeks to generate likes for their videos.  The top five videos from each age category with the most likes as of midnight on November 29 made it to the finalist round. The winners were then selected by a panel of adult and youth judges made up of representatives from the public health and sport and recreation communities.

Check out the winner of the 14-17 age category! Congratulations!

All contest submissions can be viewed online on PLB's YouTube Channel.

Moyenne : 5 (1 vote)
YATI
Industrie du tabac
Pour vendre ses produits, l'industrie du tabac fait appel à des stratégies marketing qui emploient des images factices. Prenez n'importe quelle publicité vantant le tabac et observez les images employées. Il est probable que vous verrez de jeunes gens en pleine santé avec des dents étincelantes de blancheur et un teint éclatant, des athlètes accomplissant des prouesses sportives, des héros virils ou des personnes faisant l'éloge de l'indépendance. Ces images ne reflètent absolument pas la réalité du tabagisme.
(Tobacco Free CA, 2008)
Share this
FAIS UN DON

Seulement disponible en anglais

Tous droits réservés © 2015 Institut de formation de jeunes porte-parole.   Politique de confidentialité  |  Avis de non-responsabilité